duminică, 2 februarie 2014

ARANCINI




INGREDIENTE

-1 ou
-1/4 pahar anason
-sucul de la o portocala
-1 pahar de lapte
-1 pahar de zahar
-1/2  pahar de ulei de floarea soarelui
-1 plic vanillina
-60 g drojdie de bere
-750 g faina
-coaja de la o portocala si lamaie (amestecate )
-miere

MODUL DE PREPARARE

Dizolva drojdia in putin lapte caldut .Bate oul cu zaharul ,cu mixerul .Adauga sucul de portocala,uleiul,anasonul ,vanillina,laptele si drojdia .Amesteca totul bine si adauga faina putin cate putin .Cand nu mai poti amesteca cu mixerul ,incepe sa framanti cu mana .Framanta-l  aproximativ 10 minute .
Imparte aluatul in 2.Intinde fiecare parte de aluat cu facaletul ,cu grosimea de aproximativ de 5 mm.Presara pe toata suprafata zahar ,eu am pus 100 g  si coaja de la o2 portocale ,este importamt sa fie netratate .Eu nu am gasit asa ca am pus in praf .Am cumparat praf de coaja portocale si am dizolvat praful cu putina apa.Vezi foto

Ruleaza aluatul cu grija sa nu fie nici prea lejer dar nici prea "strans".Vezi foto

Taie in rondele cu o grosime de aproximativ 1-2 cm .Punele pe o tava pastrand putina distanta ,unde in prealabil ai pus hartie pentru copt .Lasa-le la dospit aproximativ 60 de minute .Vezi foto

Pune-le la cuptorul in prealabil incalzit la 175 de grade pentru aproximativ 20 de minute .
Cand le scoti din cuptor ,pune deasupra pe fiecare in parte ,o jumatate de lingurita de miere


POFTA BUNA !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu