duminică, 16 martie 2014

IAURT CU AFINE / YOGUR CON LOS ARÁNDANOS

Aceasta reteta participa la provocarea "Weekend cu spor " initiat de STEFANIA ANASTASIU 
gazda lunii martie este CLAUDIA RUSU ,in al carei blog am gasit reteta deosebite .Una insa,mi-a atras atentia  .Eu nu prea sunt cu iaurtul ,insa combinatia folosita de Claudia mi-a placut  si am hotarat sa probez.
IAURT CU COACAZE  NEGRE ...ce bun .Eu nu am gasit coacaze negre proaspete,asa ca am ales o alta varianta sper sa nu te superi Claudia .



INGREDIENTE

- iaurt natural
-afine
-miere


MODUL DE PREGATIRE

Spalam afinele bine,si lasam se se scurga de apa.
Combinam iaurtul cu afinele si adaugam miere ,dupa gust .
-


POFTA BUNA !!!!


TRADUCION EN ESPAÑOL

INGREDIENTES

- Yogur natural

-arandanos 

-miel



METODO DE PREPARACION  


Lave la fruta bien, y se deja escurrir el agua.

Mezcle el yogur con fruta y agregar miel al gusto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu