sâmbătă, 4 octombrie 2014

RULADA DE CARNE IN ALUAT DE FOIETAJ


  Aceasta reteta particpa la "Provocarea Secreta "  a lunii septembrie 2014.Gazda acestei luni ,sunt chiar eu si am avut deosebita placere de a gati din blogul CLAUDIEI VASILACHE .Un blog minuntat ,unde gasesti retete pe toate gusturile .Va invit cu mare drag sa cizitati blogul Claudiei.
  Eu am ales o reteta de aperitiv cu carne tocata si oua de prepelita.Eu am modificat-o putin :)))) Nu am gasit oua de prepelita asa ca am folosit oua normale ..


INGREDIENTE

- 0.500 g carne tocata
-150 g parmigiano reggiano rasa
-nucsoara ,dupa gust
-sare si piper
-1 ou
-pesmet ( cat este nevoie )
-1 aluat de foietaj
-OPTIONAL : felii de branza topita ,sau ementeal  ( poti folosi orice tip de branza dulce doresti )
-4-5 oua fierte

MOD DE PREGATIRE
Fierbe ouale .
Amesteca carnea cu parmigiano ,oul ,pesmetul si condimenteaza dupa gust .
Intinde-o pe putin si pune in mijloc ,feliile de branza si ouale fierte ,intregi .
Vezi foto


Formeaza un salam ,astfel incat ouale si branza sa ramana in mijloc


Pune salamul in mijlocul aluatului de foietaj si impatureste aluatul                                              



Inteapa aluatul pe deasupra cu furculita si unge suprafta cu un oua batut .                                         
Pune rulada la cuptorul in `prealabil incalzit la 170 de grade penteru aproximativ 1 ora .Depinde de cuptor.                                                                                                                                                  


POFTA BUNA !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu