sâmbătă, 20 septembrie 2014

SUC DE PORTOCALE SI CAPSUNI / REFRESCO DE NARANJAS Y FRESAS

  Cu aceasta reteta particip la provocarea "WEEKEND CU SPOR " al lunii septembrie.Gazada acestei luni este MONICA HOROIU .Cum inca mai este cald si am mai gasit ceva capsuni ,am decis sa fac acest preparat .Am inlocuit lamaile cu portocale.


INGREDIENTE

-sucul de la 2-3 portocale.(Eu am folosit doar una )
-1 canita de zahar ( poti folosi orice inlocuitor doresti:fie miere ,fie indulcitor.Cantitatea o faci la gustul tau .)
-250 g capsuni
-1 l apa


MOD DE PREGATIRE

1.Spala capsunile.
2.Dizolva zaharul in apa .
3.Mixeaza capsunile cu sucul de la portocale.
4.Amestecam compozitia cu apa si zaharul.
5.Se serveste cu cuburi de gheata .


TRADUCION EN ESPAÑOL

INGREDIENTES

-zumo de 2 -3 naranjas ( use solo una )
-1 taza de azucar ( puedes usar endulcitor o miel )
-250 g fresas
-1 l apa


METODO DE PREPARACION

1.Lava las fresas
2. Mezcla el azucar con el agua .
3.Tritura con la batidora las fresas y el zumo de las naranjas .
4.Mezcla todo .
5.Sirvelo frio con cubitos de hielo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu